Ahad, 20 Mac 2011

IBNUSHUKRAN: "TIME GUESS CONTEST"

klik banner kalau nak join..

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua.
Dah lama tak join contest-contest ni..

Tapi kali ini aku tergerak hati untuk mengaktifkan kembali diri aku dalam contest ni..
Walaupun tak pernah menang lagi, apa salahnya mencuba kan.. hihi..

Ok la, berbalik pada contest ni, Agak susah juga bagi aku ni.
Apa-apa pun.. Ini jawapan dari aku..

9.50

Syarat-syarat semua dah diikuti.. hehe..

Cuma tinggal nak tag saja..
jue

TAMAT 20/4/2011
DAH TAMAT... Pada 7 April 2011

7 ulasan:

auction berkata...

harap2 berjaya....

Ibnushukran berkata...

thanks Orang Kampung sudi j0in yep..
~gudluck dari IBNUSHUKRAN~ .. :)

Jue berkata...

selamat berjaya aok, dpt hadiah ni nanti kongsi sket.. wakakaka

lepas tag nak kene buat ape ek.. haha

p/s: ari tu dh msk belog aok, tp lmbt loading, nk komen pn xdpt.. huhu

Wafiy Suzly berkata...

terharu sebab di tag,hehe
mekasih
nanti akan cuba buat
ni blog aok yg keberapa nih?huhu

Wafiy Suzly berkata...

gye cam susah utk abi yg rabun,ayarkk!!!!

fikir nak join ke tak nak join ke tak nak join ke tak nak join ke tak nak join ke tak nak join ke tak

adesss

miss keila berkata...

gud luck..follow ur blog..;)

joko winarto berkata...

:)