Selasa, 1 Februari 2011

ChurpChurp oh ChurpChurp



Salam semua..


Pasti hngpa tau kan pasai ChurpChurp kan..


ia adik beradik Nuffnang la.. 


Jdi fungsinya pn sama la.. 
leh buat duit sampingan time berblog ni..


Aku dftar baru ja semalam.. ni entri kedua aku..


Rasanya lgi mudah nk dpt hasil.. dh 60 sen duit ni..
hahaaha.. Yg nuffnang aku, utk blog aku yg dh lama buat pn baru 90sen..


Jdi oleh kerana ia cpt naik hasil, aku akn sntiasa ikuti apa yg ChurpChurp nak..


Opppss.. klu sapa2 nk Join.. boleh lgi.. free ja.. hehe.


Masuk SINI

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dah 2 kali cashout duit churp2.. best.. :D

tiefazatie berkata...

tq wak inform ifa yaa..

xtau nak g blog mana 1 nie..haha..byk sgt..hihi

btw tq gak..=)

iPai berkata...

tq for d info

- zuriey - berkata...

welcome to churp2