Selasa, 8 Februari 2011

Aku sedang Bersaing





Salam semua...


lama benar aku tak update blog ni.. maklum la byk pulak blog..


macam tamak pulak aku ni kan.. tamak kah aku?? 


aku bukannya apa.. aku buat semua ni sebab nk mudah kan aku handle.. 


Blog ni hnya la untuk mengikut apa yang ChurpChurp suruh buat.. 


Jadi tak payah la aku nak campur aduk dengan blog aku satu lgi tu kan..


OPPPSSS... pasai tajuk entri aku tu, aku sebenarnya sekarang ini tengah join 1 contest yang dianjurkan oleh wanmus.. Jadi aku memang sibuk sikit la sekarang ni.. maklum la hadiah yang ditawarkan memang lumayan..



Kalau hangpa nak tahu.. wanmus la yang memperkenalkan aku pasai ChurpChurp ni.. memang aku kena banyak2 terima kasih la kat dia.. 


Jadi, aku kena la support contest yang dianjurkan.. hehehe.. padahal target hadiah tu..


mmg lumayan o0o0.. contest tu panjang lagi.. bagi yang nak join tu.. masih ada kesempatan.. 


boleh la klik SINI kalau nak tahu pasai contest tu..


Ok la semua.. aku ada kerja ni.. ada masa kita jumpa lagi.. tata titi tutu toto.. 


p/s: gambar hiasan ja tu.. hehe

2 ulasan:

amny berkata...

ade belog laen ek??

Orang Kampung berkata...

ah ha la cik amni..
sya ada join contest cik amni tu..
blog ni jarang guna sgt..